-
اندازه متن
+
درباره نویسنده
Soroush
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
-
liona ناشناسکاربر۹ آبان ۱۴۰۲ در ۸:۱۱ ب٫ظ
سلام با تشکر از اقای دکتر
مطالب خیلی اموزنده بود فقط یک سوال داشتم من بعد یک سال جراحی دوباره توده قابل لمس دارم ایا نگران کننده است توده قبلی بد خیم و به غدد لنفاوی زده بود-
liona اکسونلایفکاربر۱۶ آذر ۱۴۰۲ در ۸:۳۳ ق٫ظ
سلام
بله، علیرغم اینکه کامل بهبود پیدا کردهاید، باتوجه به اینکه امکان عود بیماری وجود دارد، در صورتیکه توده قابل لمسی را اخیرا احساس کردهاید، حتما باید به پزشک جراح خود مراجعه کنید و بررسیهای لازم را انجام دهید.
-
محبوبترین مطالب
لیست محبوبترین مطالب ما
نظر شما در مورد این مطلب چیه؟